Monday, June 29, 2009

eating breakfast for hours in the car and searching for rocks






Hundrevis av nye steiner! Vanvittig potensiale, kanskje! Visstnok de beste bølgende på denne sida av Lofast! Sjekk ut flyfoto! Det ser helt sinnsykt ut! Er så gira og helt utmatta på en gang av all reisinga og all steinen og alt som skjer. Har reparert tre drivknuter på to uker. Endelig i Tromsø og Kenneth hadde selvfølgelig brukt lange sommerkvelder til å leite opp et nytt potensielt mekka!! Turen gav oss en vanvittig spennende skattejakt et par flotte dager. Endte opp på en fantastisk, fantastisk skummel og mørk og djevelsk høy egg. Slopy og teknisk og svart som fanden sjæl! Neste helg blir det nytt område. Det ER så spennende!!!

9 comments:

Robin said...

kor de bildan e fra si du?

~ Vegard ~ said...

Den eggen ser vannvittig ut!!! Må hive oss nordover med hele fam'en snart, ser jo sykt kult ut :)

marianne said...

bildene er fra tromsøområdet:) Eggen er så utrolig flott! Blir hardere, skumlere og mer teknisk mot toppen. Skikkelig funky klatring. Jeg har ennå ikke klart å finne ut av hvor småbruket deres ligger hen vegard? Gleder meg til å komme på besøk å utforske klatringa i området hvor enn det er! Hils husfrua!

Øyvind said...

Støt på dere som er unge og spreke! Ser bra ut!

marianne said...

Unge og spreke?? Dette stiller jeg meg helt uforstående til... Føler meg slettes ikke ung og sprek der jeg klamrer meg fast på steinen som en sel med vinterspekk og loffer...men støte må vi og satan så morro det er! Hvordan går det med deg ville nede i varmen? Er det jobb, bading og grilling som gjelder om dagen? Ikke så værst det heller vel?

~ Vegard ~ said...
This comment has been removed by the author.
~ Vegard ~ said...

Her er småbruket vårt:
kart

Bruket's finnkode = 17696397


Skal hilse så masse tilbake fra den stolte mammaen på sykehuset :)

DJ Calva said...

Damn, dude!
De visjonære buldrerne Marianne & Kenny durer videre..
En ukvalifisert gjetning er at dette ikke er på Kvaløya. Skjønt det kan være det likevel, dog utenfor Ersfjord-beltet. Minner om noe i området Kattfjordeidet.

Anyways, URA ruler, new school!
Stå på, young guns!
(Off-width'en blir vel besteget i sommer så snart slegge og trollkrem er på plass.)

marianne said...

Yo DJ! Hvor er du i verden? Tromsø? Jeg liker analysen din:)