Sunday, November 23, 2008

NORDISK PÅ LILLEHAMMER!


Ja folkens, da er det snart duket for nordisk på Lillehammer! Jeg har selvfølgelig forberedt meg godt. Trent godt i månedsvis, spist godt, sovet godt...kort sagt...så har det vært en god oppladning. Helt inntill forrige torsdag: hvor jeg først bestemte meg for å diskutere på meg noen uvenner, for så å dra på julebord og sette ny rekord i form av antall alkoholenheter på en kveld. Nå har angsten satt seg som flua i fluepapiret. Forferdelig? Tja, plutselig forsvant angsten for å delta på konkurransen! Jeg gleder meg faktisk. Tror det blir en fantastisk morsom avkobling fra det nåværende ubehaget jeg kjenner i kropp og sinn! Vi sees!

2 comments:

~ Vegard ~ said...

Ha ha ha!
Julebord er noe dritt!!

Men denne gangen førte det seg med noe bra da, en av de sterkeste jentene skal være med, kult!!

Kristin said...

Masse lykke til på lørdag! Vi kommer ikke å heier... men vi ser på webtv og krysser fingerne! thihi...