Wednesday, November 12, 2008

strong youth?



Iskald dag på Harbak! Tror jeg aldri har vært SÅ kald før når jeg har buldra. Hinsides! Her klatrer vi på "Strong Youth". Kjempe kult. Hvis det er noen deler av kroppen min som husker denne bulderen bedre enn andre deler (pga av kulda) så må det være fingrene. Jeg hang rett og slett bare å dinglet etter fingertuppene - og de tok meg faktisk ganske langt. Neste gang satser jeg på ekstra ullundertøy, dunbukse og dunjakke, samt lavvo å varme seg i mellom støtene! Da tenker jeg vi skal få sving på kroppen! Det store bildet over er tatt i hula samme dag....absurde tilstander????

6 comments:

pablo said...

Me gustaria probar ese bloque "strong young" parece muy guapo!"
Cuando vas a Lillehamer? El miercoles 27? Nos vemos!

~ Vegard ~ said...

¡Hola Marianne!
¿Cómo está usted? Parece como necesito escribir en español para conseguir algunas respuestas aquí;) ¡Estos cantos rodados parecen asombrosos y usted ambos parece fuerte como toros! Vea el ya

pablo said...

Veldig bra Vegard!! du Kan lære spansk her! hehehe...

~ Vegard ~ said...

hahaha :)

roffe said...

Ser jo ut som Klatreverket en tirsdag, dette kulde hølet deres.
(rart språk på disse vennene dine foresten!)

Unknown said...

Fett. heng på! lykke til på strong youth. A muerte!Venga! Går du den skal jeg spandere på deg en mannlig prostituert (med doktorgrad) på Cuba, eller to mojitos... (håper du velger det siste for Kenneths del. Han har jo snart doktorgrad og ser sånn passelig latino ut uansett). Hils. Reidun