Saturday, April 26, 2008






Fotoshoot på Bølerveggen! Kenneth krimper så leddvæska spruter! Doktor Johannes har gitt meg 4 uker klatreforbud........ Så nå bruker jeg tiden til å jogge meg vill i østmarka, finne nye innstillinger på kamerat (f.eks hvitbalanse) og skrive på hjemmeeksamen. Hiiiaghh!!! Temaet for denne fotoshooten var altså hvitbalanse og "Mester Yoda". Pass på ringbåndene deres alle sammen! I morgen drar jeg til Orpierre i Sørfrankrike for å holde sportsklatrekurs for nordnorsk klatreskole (!).

3 comments:

Kristin said...

åh nei åh nei!! Må passe på fingerne! ! Så kjipt a! Greit å ha litt tid til eksamen også da.. ;)

Bra bilder da! Greit å lære seg om nye kamera innstillinger også! ;)

Vi har det fint! Vegard har enten blitt matforgifta eller fått omgangssyken.. så vi har hatt klatrefri et par dager! I går var det super varmt.. ikke akkurat støteforhold! Men i dager det kaldere igjen.. opp og ned,frem og tilbake! Selv om jeg faller ned fra det meste her er jeg gira! Så vi får prøve å få til mer ute buldring i sommer!!! :)
Hvor lenge skal du være i France da? God tur!! :)

~ Vegard ~ said...

God bedring og pass på å bli frisk :)
Vi gleder oss til å støte med dere i sommer :)

God tur!!

Snow Queen said...

Velkommen heim frå Frankrike og takk for raudvins-invitasjonen! Lars fekk med seg litt av kvart frå sitt opphald og har haldt til på sofaen sidan måndag. Matforgiftning er skikkeleg bra slankekur, må eg seia!

No er det berre tre dagar før det ber avgarde til Nepal med meg. Kjenner reisefeberen! Reknar med å gå inn i full panikk på søndag. Ta godt vare på Lars medan eg er vekke!

-H