Sunday, October 10, 2010

Buldorama!

Venga Tronco!
Muchacha!!!
Stillongsmafiaen
Kenneth i kamuflasjehøstfarger


Ute og klatra på funkyflytt i dag. Hadde lada opp hele helga så i dag var det bare å stole på Yr og komme seg ut. Kortere enn til Vingsand, så ikke så slitsomt nå som dagene begynner å bli kortere. Første buldern vi prøvde var utrolig morsom, fortsatt et prosjekt, men sikkert ikke mye lenger. Begynte på noen slopere, et par rett på flytt, før man måtte sette på høyre fot på en sloper og venstre fot på et miniatyr fottak som man i neste flytt måtte legge all vekta på og launche for en positiv skulder milevis avgårde. Buldern er bratt og forunderlig. Flyttene etter skuldern er også skikkelig morsomme. Veldig vått i toppen i dag så ingen uttopping. Og ingen bilder av den buldern siden vi måtte spotte hverandre. Neste bulderet (på bildene) er også ugått. Litt annen karakter, slappe åpne tak, slapp hel og lange tunge flytt på slopere. Ingen suksess i form av uttopping, men utrolig fin stemning i skogen med flotte flytt, eplekake og kaffe. Nå...en uke til Font. Haha! Men, jeg gleder meg like mye til å komme tilbake til alle disse steinene her!

3 comments:

roffe said...

Så fint ut, og så er det jo så flott i skogen nå.
Sees om noen få dager!

marianne said...

Det var fint! Kjempe fint. Jeg syns det er som best på denne tida jeg. Utrolig fint ute i skogen. Bare å holde seg frisk og skadefri nå, så ses vi i en annen skog på lørdag! Vaya!

~ Vegard ~ said...

Heldiggriser :)
Kos dere!
Jeg er enig, det ser veldig flott ut i skogen nå!