Tuesday, January 20, 2009

cuba!

Hallo mine gode venner i nord! For et sjokk aa komme hit! Helt ubeskrivelig egentlig. Jeg og kirsti har vaert her i noen dager naa, i havanna, og proevd aa finne ut av systemer med visum, studier, osv. Ikke saa lett. Ana Maria som vi bor hos tar godt vare paa oss, men ting er veldig annerledes. I gaar var vi en natt i Vinales. Et virkelig vakkert og rolig sted, som jeg tenker at jeg vil vaere resten av oppholdet. Mer skriving og bilder kommer snart. Jeg maa finne et sted med billig internett! Savner dere alle saa masse! hilsen marianne aka reisende mack!

2 comments:

~ Vegard ~ said...

Hei du, og velkommen til Cuba :) Godt å høre at du er vel framme! Du er savnet her også allerede Marianne, husk at du har en skrivestue hos oss i gite nr 201 til høsten :)

Her har det ramla ned en hel masse snø!

Gleder oss til bilder!

Kristin said...

Åh!!! Så gøy!! Ja, du må finne et sted med billig internett så du kan holde oss orientert i hva som skjer i Mariannes liv! ;) Vi har det fint og husk, som Vegard sier at skrivestuen din står klar i Font til høsten! ;)