Monday, January 26, 2009

Cubabilder

Kirsti koser seg i kveldssola i Viñales
Foran en tobakksfarm med et nybygget toerkehus for tobakk (det gamle forsvant i orkanene). I februar er det innhoesting, haaper aa vaere med paa det.

Fargerikt forfall i Havanna


Finnes massevis av flotte veggmalerier og grafittier i Havanna. Jeg tar bilder av dem alle!


Kjoekkenet mitt og badet!

Litt flere bilder. Bybildene er fra Havanna og de mer rurale er fra Viñales. Hovedbildet er fra en av hulene i Viñales. Jeg har bare vaert der en dag forelopig, saa ingen klatring ennaa, men det kommer nok tidsnok. Forelopig har kroppen inntatt en slags overlevelsestilstand (som i krig eller krisetider). Jeg spiser naar jeg kan, gaar paa do naar jeg har mulighet, osv.

4 comments:

~ Vegard ~ said...

Så mange fine bilder, vi gleder oss til å følge med :)

Kan tenke oss at det er litt av en overgang fra Norge!

See ya,
Klem fra
Timo, Junior, Kristin & Vegard

roffe said...

Vedder på at du fixer overgang!
Her oppe i Texas er det også litt overgang fra Norge, men vi synes at vi tilpasser oss flott som bare det - selv om gravitasjonen er vel så sterk som i gamle landet.
Kos deg, hils Raoul og Fidel!
Hilsen Rom 153 på La Quinta Inn - Airport El Paso

pablo said...

Vamooos Marianne!!!
En Hueco es todo muy facil!! jajaa
Vi skal savner deg!!
Hilsen fra El Paso!!

Øyvind said...

Howdy Marianne!

Hoeres superspennende og skummelt ut, du finner nok ut av ting etterhvert!!

Vi lar oss knuse av smaa krimpere i bratt tereng, saart tiltrengt hviledag i dag. Armene faller snart av!:)

Var i Juarez i dag forresten, haaper det er litt trivligere der du er:)

Hilsen fra en demomaskin paa en elektrobutikk somewhere in El Paso...