Tuesday, February 23, 2010

Vinterleker


I mangel på inspirerende bilder fra knastrende kald stein og buldring under en kald vintersol, så kan man jo more seg med å mimre over tidligere storhetsepoker, blant annet i pipen. I disse OLtider gjelder det jo å finne fram til det man er virkelig best på og så gi alt for å komme med troppen til neste OL. Har hatt et par økter på I-bygget nå og forsøker å presse kroppen litt og litt tilbake til gamle høyder. Med verkende 'brakkis' og såre magemuskler tilbringer jeg kveldene på sofaen foran OLTV og peis, med eggelikør direkte fra Havanna. Strømprisene i Trøndelag har skutt i været på to døgn, nå ligger den på 11 kroner kwh! Vannmagasinene er snart tomme og de kommer til å halvere trykket i springen den kommende tida. En slags unntakstilstand. Godt at vi får lære at verken energien vår eller vannet vårt kommer fra en eller annen utømmelig kilde. Når snøen faller på nytt skal jeg ta med meg surfebrettet (uten finner) ut i parken og leke litt. Det kan anbefales!

6 comments:

~ Vegard ~ said...

hvem har fyrt opp rampen'a ?

Skal dere sørover snart el :)

marianne said...

Torshovrampen som har fyrt opp rampen! De er no'n små jævler veit du. Dere blir reint nødt til å ta turen til trondheim. Få dere litt frisk luft eller noe sånt:) Jeg prøver å holde meg mest mulig i ro om dagen, bo meg inn på ekte trøndervis...

Øyvind said...

høres bra ut! Vi får vel stikke opp på Buttermilks en tur... ;)

marianne said...

Ja ja ja, høres bra ut det også da...når kommer dere hjem a øyvind? Supre forhold her hjemme nå!!!

~ Vegard ~ said...

Ja vi får ta oss nordover snart :)

Kanskje vingsand eller noe med dere lokals!

Sinnsyke forhold i Sandefjord ;)

marianne said...

Hva mener du med sinnsyke forhold??? Er det buldreklart??