Wednesday, March 3, 2010

Langrenn



Kenneth tok en Northug og jeg tok en Kuitunen i helga og kom oss ut på ski, fokus på klassisk og som man vet; stafett er stafett, og sånn er det med den saken. Utenfor stuevinduet ser det sånn ut at det ser veldig vinterlig ut. Det er koselig siden vi har kjøpt femten sekker med ved. Allikevel, det merkes at det går mot lysere tider. Sola står tidligere opp og går seinere ned. Det hele virker litt hyggeligere. Og ikke minst, Pimp kom ut av EU-kontrollen med null hull! den må ha arvet Kenneth sine tenner, jeg har ikke en god historikk på tannfronten. Det vil si to nye år før neste EU-kontroll og alt vel. I tillegg er det god stemning på I-bygget om dagen. Mye hard støting og akrobatiske flytt. Null svineinfluensa! Fornøyd!

2 comments:

Håkon said...

Kuitunen! Virpi altså? Vil det si at du har begynt med EPO? Her i Molle er det skikkelige fine forhold for toppturing nå; det deiser ned 5 til 10 cm hver dag og det er kaldt og fint i fjellene. Klatring er skikkelig ut hos de lokale, med mindre man krafser i isen da. Ta gjerne med han Northugen din og kom på besøk. Jeg har husrom og kort vei til fjellene.
Hilsen Håkon (som stikker til Thailand en svipptur og dermed ikke egentlig er en god vert før ca påske.)

marianne said...

Takk for invitasjonen! Mye mulig at vi faktisk gjør nettopp det! Skal til tromsø i påska, men etter det kan vi jo ta en helg:)Kuitunen har en EMINENT klassisk teknikk. Doping bryr jeg meg mindre med:) God tur til Thailand!