Friday, January 8, 2010

08.01.10

Etter fantastiske to uker med iherdig surfing, piña colada og fiskeretter i alle former er vi naa tilbake i san jose, costa rica. Vi surfet paa oss baade voksutslett, skrubbsaar, kul i hodet, slitne skuldre og forkjoelelse, og vi ble ganske saa gode etterhvert ogsaa (syns vi ihvertfall selv). Det hele endte med at vi trappet opp et hakk og dro paa proff-stranda der bolgene vokste seg storre og storre utover dagene, og amerikanere paa longboard og cowboyhatt kom flyvende fra alle kanter. Vi har hatt jevnt 30grader i vannet og paa land, jevn promille og tiltagende brunfarge...Eneste som mangler naa er egentlig at det hadde staatt El Paso (les:Hueco) paa billettene vare, og mott opp med prinsen og hans hoff der et par uker. Neste gang! det ser saa utrolig deilig ut med grisebratt og iskald akrobatikk! Jeg savner det. Men: Kenneth drar i morra hjem til trondheim og paa min billett staar det faktisk havanna... Et par uker med intens jobbing haaper jeg at det blir. Maalet er aa faa gjort mange og gode intervjuer til oppgaven min. Spansken flyter bedre naa, avtalene er gjort og kropp og sjel klar for intense cuba. Jeg gleder meg veldig til snoe, is og grisekrimping paa ibygget naar jeg kommer hjem. Lungene er friske, skuldrene sterke og motivasjonen paa topp. Blir forhaapentligvis en stund til jeg drar ut av norge igjen naa! Haaper dere har det bra alle sammen. Lover at bilder kommer snart Benjamin har fiksa det:)

1 comment:

Øyvind said...

vi savner dere også!
I morgen er det mer bratt lek på East.. God tur til Cuba!